Gyakran Ismételt Kérdések

Túl megannyi esküvőn, nagy mennyiségű tapasztalattal a hátunk mögött összegyűjtöttük azokat a kérdéseket, amelyeket a leggyakrabban tesznek fel nekünk a házasulandó párok.

Oldalunkon több hasznos információval találkozhattok, amelyek segítségetekre lehet az esküvőszervezés során.

Hol történik az ételek készítése?

Ételeink minden ÁNTSZ és HACCP szabálynak megfelelően kialakított főzőkonyhánkban készülnek profi rendezvény szakácsok által.
Kifejezetten rendezvényekre főzünk, nagy létszámra, ehhez rendelkezünk megfelelő konyhatechnológiai eszközökkel, szakmai tapasztalattal.
Hiszen másként készülnek 3-4 főre az ételek egy étteremben, és más tudást igényel a nagy mennyiségben készülő rendezvényi ételek főzése. A húsok omlósak, ételeink ízletesek. 

Lehetőség van-e kóstolni?

Igény esetén természetesen tudunk kóstolót biztosítani.
Mivel vendégtérrel nem rendelkezik konyhánk, így szívesen látunk egyik rendezvényünkre, hogy a háttérben kóstoljatok az aktuális menüből, vagy szívesen készítünk egy kóstoló csomagot kiszállításra budapesti átadással.
A kiszállított kóstolónak felára van.

Mi alapján érdemes esküvői szolgáltatókat, cateringest választani?

Érdemes a helyszínek ajánlásait figyelembe venni, mert ők azok, akik rendszeresen látják a szolgáltatók munkáit, és össze tudják hasonlítani ki milyen színvonalú szolgáltatást nyújt, vagy épp milyen problémás/panaszos helyzeteket teremt. 

Vegyétek figyelembe szolgáltató választásnál az

  • előzetes kommunikáció stílusát,
  • az ajánlat összképét,
  • az ajánlatkérésre adott reakció időt és a
  • rugalmasságot.

Ezek probléma esetén nagyon fontos tényezők, hogy ne a stressz, hanem az öröm legyen az uralkodó érzés az esküvő napján. 

Ahogy mondani szokás: az ár csak egy tényező, mögötte van egy minőség. Az esküvői szolgáltatóknál meg kell találni az arany középutat, nem célszerű a legolcsóbb kiválasztására törekedni.

Fontos szempont a konyha stílusa, amit a cateringes képvisel.
A hagyományos “magyaros”, nehezebb konyha jellemző vagy a népszerű, hagyományos ételek elkészítése korszerű konyhatechnológiával, glutén- és laktózmentesen, kevésbé zsírosan.

Fontos tudni, hogy a legtöbb cateringes által ajánlott menü szabadon alakítható, hiszen az ételek kifejezetten a ti esküvőtökre készülnek majd. Így bátran szólhattok ha más az elképzelés, vagy a keret, mint ami az ajánlatban szerepel. 

Tudunk-e bútorokat biztosítani?

Lehetőség van bútorok bérlésére is (általban körasztalokat, vagy tábla asztalokat és székeket, könyöklőket kérnek tőlünk az esküvőkre).
Eseményhez, igényekhez mérten akár speciális bútorok bérlésében is szívesen segítünk.

Biztosítjuk-e a személyzetet, terítéket?

Teljes körű, minőségi catering szolgáltatást adunk.
Igényes, eseményhez illő porcelán, fém, üveg terítékkel készülünk és fiatalos, kedves személyzettel.
Minden szükséges eszközt biztosítunk, igény esetén bútorokat is.

Hány fő felszolgálóval érkezünk?

A vendéglétszám megfelelő kiszolgálásához elegendő személyzetet biztosítunk minden alkalommal.
Sosem spórolunk a személyzeten, mert nekünk is fontos, hogy legközelebb is szívesen jöjjenek dolgozni, és hogy kedvesen, mosolyogva szolgálják ki a vendégeket kollégáink.
10-15 vendégenként 1 fő személyzet dolgozik a vacsora ideje alatt.

Mikor érkezünk a helyszínre?

Általában 4 órával vendég érkezés előtt érkezünk.

Meddig vagyunk a helyszínen, meddig tart az italcsomag?

Italcsomagunk 8 órás fogyasztást tartalmaz, amit kiegészít a welcome és pezsgős koccintás, tehat az a 8 órán felül van.
Esküvőnként változik a menetrend, de jellemzően 16:00-kor van a vendég érkezés, welcome, 17:00 – szertartás, pezsgő koccintás, majd 18:00-kor nyit a bár és indul a 8 órás italcsomag, ami 02:00-ig tart.
Hosszabbítási lehetőség van díj ellenében maximum 04:00-ig ez a helyszínen egyeztethető aznap.

Biztosítjuk-e az italkiszolgálást is?

Természetesen. Az italok kiszolgálására italpultot alakítunk ki.
Biztosítjuk az alkoholmentes italokat, limonádékat, sört, bort, pezsgőt és igény szerint rövid italokat is.
Ha szeretnétek a röviditalokat hozhatjátok ti is, szervízdíjat nem számolunk fel érte.

Hozhatunk-e italokat, aprósüteményt, tortát?

A tortát, aprósüteményeket, rövid italokat, házi pálinkát hozhatjátok, ezeket szervírozzuk a vendégeknek, nem számolunk fel érte plusz díjat.
Ha nem szeretnétek bajlódni vele, természetesen mi is szívesen biztosítjuk ezeket.

Hogy történik a torta felszolgálása?

Az esküvői tortához torta asztalt készítünk fel, biztosítjuk a tányérokat, villákat az általatok hozott tortához.
Ti leszelitek az első szeleteket, majd igény szerint átvesszük a torta szeletelését Tőletek.

Mi történik a maradék étellel?

A vacsora után a személyzet is eszik, majd a megmaradt ételeket eldobozoljuk, ha hoztok tartós dobozokat.
Az, hogy mennyi étel marad társaságfüggő, de a vacsora után még senki nem maradt éhes. 🙂

Kinek kell elpakolni a buli után?

Mi minden szükséges eszközt hozunk és a buli után el is pakoljuk, el is visszük azokat, így nektek semmi tennivalótok nincs a cateringgel kapcsolatban.

Mire van szükségünk (áram, víz, konyhai háttér…)?

Jellemzően egy hagyományos konnektor elegendő számunkra, áram csupán a kávégéphez szükséges.
Ételeinket jellemzően saját konyhánkban készítjük, étkezés előtt frissen, melegen hozzuk a helyszínre HACCP előírásoknak megfelelő melegentartó eszközökben, thermo boxokban.
Nincs szükség a helyszínen konyhai eszközökre, csupán egy “hinterland” (előkészítő, tároló) helyiségre, ahol rekeszeinket tároljuk, a tálalást előkészítjük.
Ha ilyen nem áll rendelkezésre a helyszínen, kialakítjuk magunknak sátor alatt, vagy paravánnal lekerítve.

Tudunk-e arany evőeszközt biztosítani?

Igen, egyedi porcelán, dekor tányér, vagy evőeszköz igényekkel kapcsolatban is megoldásokat biztosítunk felár ellenében.

Mikor kell fizetni?

50% előleget az esküvő előtt 2 hónappal kérünk, majd a fennmaradó összeget az esküvőt követő héten kérjük kifizetni.

Az esküvő tervezési folyamat

– 1 – 

KAPCSOLATFELVÉTEL, AJÁNLATKÉRÉS

Első lépésként szükségünk van egy tervezett létszámra és időpontra.

AJÁNLAT KIKÜLDÉSE

Tartalmazza a vendégváráshoz illő kínálatot, a pezsgős koccintást a gratulációhoz, a vacsora és az italcsomag kínálatot, valamint az éjféli menüt árakkal.

AJÁNLAT UTÁNKÖVETÉSE, PONTOSÍTÁSOK

Ajánlatunk rugalmasan alakítható, figyelembe vesszük az egyéni kéréseket akár a menü összeállításával, akár költségkerettel kapcsolatban.

– 2 –

SZERZŐDÉS KÖTÉS

A szerződés tartalmazni fogja a tervezett létszámot, menüt és menetrendet, valamint a fizetési és lemondási feltételeket.

ELŐLEG FIZETÉS

Esküvő előtt 2 hónappal kérjük a végösszeg 50%-át kifizetni.

VÉGSŐ PONTOSÍTÁSOK

Esküvő előtt 2 héttel véglegesítjük a megrendelés tartalmát, a menetrendet és létszámot.

– 3 –

LEBONYOLÍTÁS

A vendégérkezés előtt 4 órával már érkezünk a helyszínre, hozzuk a terítéket, személyzetet, terítünk, kialakítjuk az italpultot, kínáló asztalokat és a számunkra szükséges hátteret. A vendégeket a megadott időben fogadjuk, frissítőkkel kínáljuk, a vacsora a megbeszéltek szerint frissen, melegen várja a násznépet, hogy Nektek fővendégekként csak élvezni kelljen a Nagy Napot.

Szívesen segítünk, kérjetek ajánlatot!

Kérjük adjátok meg az esküvő főbb adatait és rövid időn belül felvesszük Veletek a kapcsolatot.

Tel: +36 30 964 1727
Email: info@dunakanyarevent.hu

YYYY dot MM dot DD